رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...
رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...

13به دررررررررررررررر

سلام زندگی 

  

 

 

 

امروز 13 به دره و من از دیشب حس دلتنگی و یا شاید استرس دارم. استرس ورود به سال جدید که با تموم شدت تعطیلات رسمیت پیدا میکنه. از بس هر سال  مثل هم بوده و تکرار و تکرار و تکرار........ که میترسم بازم تکرار بشه روزگار تلخ. بااینکه میخام امسال بهترین سال زندگیم بشه اما باز واهمه دارم. از نشدن ها...خدایا کمکم کن. نمیدونم واقعاً نمیدونم کی این درهای بسته باز میشه! ایشالله همه چی درست میشه. مگه نه خدا؟ 

 

راستی 13 کجایی؟ 

 

*صبح بخیر زندگی* 

 

پ.ن: الان که خوندم دیدم اول غور زدم بعد صبح بخیر گفتم

نظرات 1 + ارسال نظر
النازم جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 02:49

حتمااااااااااااااااااااااااا عزیزم
کنار حرم اقا کلی برات دعا کردم از ته قلب...انشاله که امسال به بزرگترین و بهترین ارزوی خودت میرس عزیزم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.