رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...
رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...

تجربه نکنید





// خیلی دوس دارم بدونم چه کسی این حرفای ناب رو گفته که منبع مشخص بشه. اما معمولاً منبع ندارن. مثلاً شاید ییکی واسه یکی دیگه حرف زده و اونم تک جمله در حالت عصبانیت و یا تجربه و یا تخصص و یا هر چیز دیگه ای جایی بیان میکنه و یکی دیگه خوشگلش میکنه راهی دنیای مجازی میشه و هر کسی با توجه به سلیقه و علاقه ازش کپی میگیره. به هر حال این چندتا عکس نوشته آموزنده بود، استفاده کنید و تجربه نکنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
سیا دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 00:23

واقعا این کلمات ناب درزندگی ماکم بود که باکمک بعضی ازروشن فکران همه مشکلات ماحل شد دوست عزیزممنونم ازپست زیبات

قابلی نداشت

mona دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 13:38 http://shaaar.Blogsky.com

خیلی قشنگ بودن

سیا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 08:53

شهرمن شب هایش آنقدردلگیراست....

که سوت قطارهای نیمه شب هرآدمی راوسوسه میکندکه...

برودوهیچ وقت برنگردد!!

سیا جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 23:50

صدایت آغوشی است از آرامش

که هر بار می آید مرا غرق در خود می کند

:

سیا چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 08:48

من در اسارت دستان تو هستم

ڪه میتوانم آرام بخوابم !

زندان دستهایت . . .

امن ترین جاے دنیاست براے من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.