رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...
رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...

دلم غمگینه

شاید نباید غمگین باشم

شاید باید مثل خیلی حرفا و نوشته ها به خوبی و نعمتها فکرکنم و شکرگذار باشم

اما همه غمگین بودنا به معنی ناشکری که نیست

دلم خیلی گرفته مثل خیلی وقتا

حرف زدن چه کار بی فایده ایه حتی فکرکردن به دردا، خیلی بی فایده

دلم از بعضیا گرفته اول از خودم بعد از بقیه

چقدر خسته ام

چقدر دنیای پوچی دارم

دنیای من از 1 روز تشکیل شده که هرروز تکرار میشه

من منتظر معجزه ام یا معجزه منتظر من یا اصلا معجزه رو من باید انجام بدم.



// حرفی با عزیزترینم:از اینکه هیچوقت برات خوبی نداشتم یه دنیا شرمنده ام 

از اینکه یهویی حرف بدی زدم شرمنده ام 

از اینکه سنگ صبور خوبی برات نیستم شرمنده ام

 از اینکه نمیتونم باری از دوشت بردارم شرمنده ام ،

 تنها کاری که بلدم برات انجام بدم دعاست.

گاهی دوس دارم نباشم وقتی یادم میفته خنده از رو لبات محوشده اما یادت باشه خدا با توه//.



// حرفی با تو : دوس داشتن تکرار نمیشه همونطور که زندگی تکرار نمیشه، عمر کوتاه، خیلی.


 اگر از حق خودت دفاع نکنی یه روز به خودت میای و میبینی 


چقدر زود گذشت و چقدر حیف شد که بخاطر دیگران زندگی کردی.


تنها چیزی که امکان نداره در موردش نظرم تغییر کنه 


اینه: که آدمها که ادعایی میکنن خواسته ای دارن،میتونن بهش برسن،


 مگه اینکه از ته قلب نخان. 


وقتی بخوان هرطور شده راه به دست آوردنشو به دست میارن و اگه نخوان 


هر چیزی میشه بهانه که راهی پیدا نکنن//.


پ.ن: امروز یعنی 15 فروردین 94 فهمیدم و یقین پیدا کردم که درست گفتم :

 کسیکه از ته دل نخوادت به هر بهانه ای چنگ میزنه و رهات میکنه.

همه چی یه دروغ بزرگه اما دوست داریم که دروغها رو باور کنیم...

نظرات 12 + ارسال نظر
سیا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 00:23

فکر آنکه با تو بودم


با تو بودم شاد بودم


توی دشت آن نگاهت


گم شدن در خاطراتت

سیا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 19:09

هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی ،،،

نمی توانم نفس بکشم !

عجب نفس گیر است

هوایِ بی تو بودن ...!

سیا سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 23:20

بــــــاران کـــه مــــــــی بــارد



همــــــه چیـــــــــز تـازه مـــیشـــــــــــود



حتــــــــی داغ نبـــــــــودن تــــــــــو

سیا چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 23:40

وقتی مـــــرا بـغــل مـی کــنی


چــنــان جاذبه آغوشـــت


به جاذبـــه زمـــین غلبـــه مــی کنــد


کــه روحـــم بــــه پـــرواز در مـــی آیـــــــــد...

سیا شنبه 20 دی 1393 ساعت 01:35

شب را دوستـــ ــ ـ دارم …!
چرا که در تاریکـــ ـی ..
چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!
و هر لحظــــــــ ـه ..
این امیـــــ ـد ..
در درونــــــ ــم ریشه می زند …
که آمده ای ..
ولی من ندیده ام!

سیا یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 23:27

سلام
خانم رخساره چقدر دیر به دیر پست می زاری من همه وبلاگتو می خونم

سلام . کمی این روزا مشغول کاری شدم که فکرمو مشغول کرده اینه که بیشتر میام نظرات رو تایید میکنم و سری به دوستانی چون شما میزنم.
ممنونم که میاید سر میزنید.

حسن سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 08:49 http://tak20.ifh1.ir

بابا این سیا دیگه خیلی . . . .
این همه حرف نگفته داره این سیا مخاطب خاص هم داره عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا اگرم داشته باشه یقینا من نیستم. اما کلا آدم اهل شعر و باذوقی هستن.

شهاب جمعه 26 دی 1393 ساعت 20:37 http://ruue.blogfa.com/

باز هــــــم دیدمــــــش
نه اینکــــــه بغض کنــــــم
نه فقط از دور هــــــزار سال پیر شــــــدم...

mona یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 15:00 http://shaaar.blogsky.com

اشک رو باید جلوی کسی ریخت که طاقت دیدن









اشکاتو نداشته باشه،









که اگه اشکاتو دید بگه:









ببین عسلم من الان دلم هوای بارونی نمیخوادا!









دنیامو بارونی نکن،









که چشمای تو دنیای منه...!

mona جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 11:57 http://shaaar.blogsky.com

ب فکر اپدیت نباشی هاااااااااااااااااااااااااااااااا

سیا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 10:55

_*##########*
__*##############
__################ I LOVE YOU
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###############################
_______#############################
________###########################
__________### #####################
___________######################
____________#### ######## #######
_____________#################
______________###############
_______________#############
________________##########
_________________########
__________________######
__________________ ####
__________________ ###

سیا چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 11:01

شـاב باش {!}

نـﮧ یڪـ روز بـلـڪــﮧ هـزاراטּ سـال {!}

بـگـذار آواز شاב بـوבنـتــ چـنـاטּ בر شهـر بـپـیـچـב {!}

ڪــﮧ رو سےـاـه شونـב آنـاטּ {!}

ڪــﮧ بـر سـر غـمـگےـטּ ڪـرבنـتــ شـرط بـسـتــﮧ انـב {!}

ممنونم دوست گرامی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.