رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...
رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...

نیا به خوابم




میشه دیگه نیای به خوابم؟هنوز چند روز بیشتر نگذشته چقدر زود اومدی؟

واقعا باید هر روز صبح حرفای قشنگت رو به یاد بیارم تا دلتنگی رو برای همیشه تاآخر عمر فراموش کنم...

دیگه نیا به خوابم که هواییم کنی




نظرات 6 + ارسال نظر
special man سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 09:58

رسمه عجیبیه! خیلی عجیب! تاوقتیکه یکی رو دوست داری و همیشه تلاش می کنی بهش ثابت کنی که چقد برات عزیزه، فقط ازت در میره و فقط رفتارا و حرفای بدتو به خاطر داره. حتی ممکنه که قصد تو واقعا بدی نباشه اما حتی دوست داشتنات به بدی تفسیر میشه. اما بعد از جدایی و دوری، تمام بدی ها میشن خاطرات خوب، ذهن طرف تازه فعال میشه که تو حرفای خوبم زدی و دوسشم داشتی اما اونموقع حواسش رو فقط به بدی ها داده بود.

دوس داشتن به اثبات نیاز داره.
در حرف همه میتونن همه جوره دوست داشته باشن!
اگر برای دوس داشتنت فقط یک بار پا پیش گذاشتی بعد میتونید ادعاهای زیادی داشته باشید مبنی برااینکه حق باشماست.
یااینکه در حرف زدن ادب رو رعایت کنید اونم در مقابل کسیکه ادعای دوس داشتنشو دارید و هنوز اثباتی ندیده بجز بی احترامی.

حسن پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 16:33 http://chamanfa.ir

بی انصاف اگر همین گه گاه هم نیایم میمیرم از بس که دنیایم پر شده است از یاد تو
اما من تو را می خواهم

سیا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:23 http://eshghemans.blogsky.com

ازاین پستت خیلی خوشم اومد واقعا سراغ بعضی ها نباید رفت تا احساس کنند تنهایی را

سیا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 10:26 http://eshghemans.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ دوست داشتنی شما بافتخارلینک شدواگه خواستی وب منو بانام عشق گمشده ام لینک بفرمایید باتشکر سیا

سیا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 10:47 http://eshghemans.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ دوست داشتنی شما بافتخارلینک شدواگه خواستی وب منو بانام عشق گمشده ام لینک بفرمایید باتشکر سیا

سیا شنبه 13 دی 1393 ساعت 01:34

شب شده ساکته دوباره خونه
میگرده دل دنبال یک بهونه

میگرده باز گنجه خاطراتُ
پی یه حرف ناب عاشقونه

عکس تو رو میذاره باز روبه روش
که تا ته شب واسه تو بخونه

دلم تو التهابه که چه جوری
قدر چشای نازتُ بدونه

تو عصری که قحطی عطر یاسه
اما به جاش دوسِت دارم گرونه

کافیه اسمِتُ یه جا ببینم
تا حس شعرم بزنه جوونه

من نمیتونم بگم اندازَشُ
اینو فقط شاید خدا بدونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.