رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...
رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...

تولد

 

 

امروز روز تولدم بود. اگه از ته دل بگم حس خوبی نیست سن تقویمی مثل برق و باد داره میره بالا و من به اون بالا واقعاً نرسیدم 

خدارو بابت همه نعمتهای زیادی که بهم داده شکرگذارم اما از خودم راضی نیستم 

اولین نفری که بهم تبریک گفت خواهر مهربون بود و بعد بقیه اعضای خانواده و دوستان................

تو این روز هم منتظرم تبریک بهم بگن، هم از این روز نگرانم و ناراحت که 1 شماره رفت رو شماره دیگه ... این انصاف نیست من هنوز به اون شماره نرسیدم خیلی فاصله دارم من  جا موندم...  

 

 

                                                                      پ.ن:/ با این وجود به قدرت خدای مهربونم حالم خوبه و قلبم میزنه چون لکه هایی      

                                  که قلبمو اعصابمو متشنج کرده بود پاک میکنم/

نظرات 7 + ارسال نظر
النازم سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 12:40

رخساره عزیــــــــــــــــــــــــزم
تولدت مبارک دختر خوووووووووووووووووووب...خاوند تو این روز نعمت اش رو به دنیا کامل کرد و تو رو به خونواده ات دویتات و همه ی غریبه هایی داد که از کنارت رد میشن و حسرت بودن با تو رو دارند.
ایشاله خداوند هر چه زودتر خواسته ی دل دریایی ات رو بده عزیز دلم

مرسی عزیز دلم الناز زیبا
.راستی الناز جون خیلیها تو قسمت پیغام تبریک نوشتن میشه به اینجا انتقالش داد؟

النازم پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 00:42

تا حالا امتحان نکردم ولی فکر کنم بشه، تو قسمت نظراتت برو و پیام هاشون رو کپی کن اینجا...ببین چطور میشه

ghasem دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 14:59

سلام یار مهربانم
رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا،مستعد سفر شهر خدا کرد مرا. از گلستان کرم طرفه نسیمی بوزید که سرآپای،پر از عطر صفا کرد مرا
در آخرین شب شعبان در لحظه افطار برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

گفتید یار، یاد کتاب افتادم!
از لطف شما سپاسگزارم

منصورگروسی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 15:02

تولدت مبارک ابجی خوبم

مهم این نیست که یکسال به سن اضافه میشه

بلکه مهم اینه که از امروز چه لذتی میبریم

راجع به کادو هم که گفتی

کسیکه کادو میدهد به اندازه همان کادویی که میدهد

ارزش دارد البته قیمت کادو مهم نیست

بلکه یک شاخه گل میتواند کادویی باشد

بسیار گرانبها و با ارزشتر از هر جواهر

و انکس که بیاد تو نیست اگر بیادش اوری تا بیادت باشد

این یاد پشیزی ارزش ندارد

از شما ممنونم

مظاهر معصومه چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 22:19

تولدتون مبارک.
دیگه همینه کاری نمیشه کرد سن میگذره ونمیشه جلوشو گرفت .
ایشالا به مراد دلت بگذره .و همیشه از گذر زندگیت راضی باشی عزیزم

ممنونم زوج خوشبخت.من بهترینها براتون آرزومندم

سعیده شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:15 http://tmesletanhayi.blogsky.com/

چه جالب تولد من 1 تیر بود.
من به تیر ماهی ها ارادت خاصی دارما

تولدت مبارک عزیزم
عمر با عزت و سلامتی و همراه با آرامش و لذت رو از خدای مهربونم برات آرزومندم

باران شنبه 22 آذر 1393 ساعت 19:13

بهترازجانم گرچه الان دیره ولی خنده هات و شاد بودنت به من نیرویی میده وصف نشدنی پس همیشه بخند .خدا تورو به همه آرزوهات میرسونه شککککک نکن.

فدات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.