رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...
رخساره

رخساره

من غریب خلوت تنهاییم...

امید به خدا

 

 

خدایا سلام 

 

امروز اومدم بگم با خودم عهد میبندم با خود خودم  که: 

 

1- دیگه حرف از ناامیدی نمیزنم چون به تو امید بستم خدایا 

 

2- دیگه گلگی نمیکنم چون به تو امیدوارم مهربانم 

 

3- دیگه تو وبلاگم عکس و حرفای غمناک نمیذارم و نمیزنم چون تو گفتی "بخوان تا اجابت کنم" 

 

4- دیگه تنبلی رو میذارم کنار و تلاش میکنم چون تو گفتی "از تو حرکت و از من برکت" 

 

5- دیگه زیاد گریه نمیکنم چون " تو برای من کافی هستی" 

 

6- دیگه با ناله های شبانه ام ناراحتت نمیکنم فقط  بهت دل بستم و از خلق دل بریدم 

 

7- خدایا دستمو مجکم بگیری دیگه نمیخام گذشته تکرار بشه هرچند تو گذشته ام زیاد برام معجزه کردی و الان معجزه کن تا آرامش رو بتونم با کمکت به زندگیم برگردونم 

 

* خدایا به امید خودت* 

 

"" مطالب غمناک رو حذف نمیکنم تا اگه کسی مثل من بود بیاد بخونه من چطوری بودم و حالا تصمیم گرفتم افسار زندگیمو به دستم بگیرم و شروعی دوباره داشته باشم. زیاد مشاوره رفتم. خیلی زیاد زیاد زیاد مطالب درباره آرامش، موفقیت، چگونگی تغییر  و خلاصه هر چی که فکرشو بکنی که باعث بشه کمی حالم خوب بشه اما همش موقتی بود تا اینکه من که میدونستم اول و آخر خداست دست به دامنش شدم و خیلی معجزه وار رفتم سراغ کتاب" معراج السعاده" و جواب گرفتم جواب مستحاب نشدنها، جواب ناامیدیا، جواب خستگیام... خدا با آدم حرف میزنه و باید خوب گوش بدیم از چه طریقی...

نظرات 2 + ارسال نظر
النازم شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 16:01

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم چقدر خوشحال شدم با این کامنت ات...
از ته قلبم واست دعا میکنم که هر روز و هر روز بهتر از دیروز بشی

فدای تو الناز عزیزم، من شادترین ها و بهترینها رو برات از خدای مهربون میخام

ایوب یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 12:08

توکلت علی الله. آفرین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.